Dag 133 - Rekordens dag!

Ojojoj, vad jag har tränat nu!!
*5 min uppv
*60 min crosstrain
Och inte en enda paus!! Amazing!!!
Mest på 3:an, men även både 5:an och 7:an stundvis!!
Jag bara tänkte att: Näe, nu tusan måste jag öka!! Och det gjorde jag.
Tittade på en film, och insåg att det är rätt bra att titta på nåt UTAN reklam, för då håller man inte reda på tiden lika bra. Med reklamerna så vet jag ju ungefär hur länge jag stått, "Nu har är det si och så länge kvar" och då ställer man liksom in orken på det, då tar energin slut när tiden är slut. Men nu hade jag ingen aning!!
Och det gick ju skit bra! Fast jag hade en klocka bredvid, och till slut kunde jag inte hålla mig, så jag kika, och då hade jag stått i 40 min, utan problem, och då kändes ju de sista 20 inte som nåt problem heller!!
Sen tog jag och körde lite styrketräning.
När jag började träna klara jag kanske som max 5 armhävningar, och kanske 2 av de var ordentliga.
*Idag gjorde jag 40 stycken armhävningar.
Visserligen fortfarande på knä, och 10 åt gången.
Men ändå, 40 STYCKEN!!! Jag!! Och de känns betydligt "riktigare" nu, alltså för kroppen, de två sista nu kanske var som de två första då.... härligt!! Och detta efter en timme på crosstrainern!!
Så jag går inte bara ner i vikt, jag blir starkare oxå (och såklart lättare).
*Hoover, först ca en halv minut på tå och sen en-två minuter på knä. Har aldrig klarat många sekunder på tå förut, men idag kändes det riktigt bra, och den tid jag stod, stod jag rakt och fint, sen började jag krokna och då kändes det bättre att stå riktigt, på knä.
*Sit-ups, 30 raka och 15 på varje sida, tidigare har jag kört 20 raka och varierande på sidan.
*Ben-dipps, har kört 20 tidigare men 30 idag!!
*Och så lite stretch på det!
.
Ja, det känns riktigt, riktigt bra!!
Och det känns riktigt, riktigt segt i musklerna nu! Haha!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fan (ja jag måste förstärka mina ord lite)vad du är duktig!! Måste ha kännts riktigt bra att klara 60 min!!

2010-12-21 @ 08:58:22
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback