Dag 138 va eller nåt?

Känns skönt med "vanlig vardag" igen, om än det var en kort "ovanlig vardag".
Även om jag gärna hade joinat grabbarna i huset som är hemma och jullovar hela veckan!
Men, men, jobb är det som gäller. Går ändå rätt bra med en massa nya barn och nya kollegor!
Har även bestämt mig för att gå till och från jobbet denna veckan, då jag bara har mellantider.
Gick bra idag i alla fall!
*Gå till och från jobbet
*Armhävningar
*Hoover
*Sit-ups
*Ben-dipps
.
Även igår gick jag på promenad faktiskt!
Kände att jag fått nog av mat- och godisfrossande och soffliggande, så efter middagen promenerade jag ner på Hammarn medans E och V tog bilen.
Väldigt skönt både att komma ut i friska luften och att få röra på kroppen!!
Även om jag rört på kroppen även på andra sätt i helgen! Fick en perfekt julklapp för träning av Svärföräldrarna, ska berätta mer om det sen.
.
Fast det var väldigt skönt på annandagen oxå, för då kände jag verkligen att jag inte hade nånting att göra!
Första gången på huuur länge som helst som jag bara låg i soffan och bläddra runt bland kanalerna.
Slumrade till stundvis. Och bara var!!
Inte ett enda måste!! Det var helt OK att ligga i soffan!
Skööööönt!
Lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback