Hade jag varit snäll??

Japp det hade jag!!
Snällare än jag trott!!
Här är ett litet axplock!!
Och ett jättefint halsband av E med utbytbara berlocker, presentkort hos frissan, ja, kan nog stryka många önskningar på listan!
Och så fick hela familjen ett X-box 360 Kinect.
Så nu får crosstrainern konkurrens, för shit vad jobbigt det är!!
Riktigt bra träning blir det om man står en stund och spelar!
Samtidigt som man kan göra det tillsammans med familjen och ha kul samtidigt!!
Och tunikan från Polarn o Pyret var om möjligt ännu finare i verkligheten! Klarare och starkare färger! Helt fantastisk är den!!
.
Det enda jag behöver nu är en crosstrainer.
Denna finns på www.intersport.se för 1990:-
Elliptical ET 3.1
Fick lite pengar som jag tänkte använda till det, och det är det enda jag ska handla på mellandagsrean, om jag hittar nån till ett bra pris! Sen ska pengarna sparas!
Nyår till helgen, och då ska löftet infrias!
.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback