Hallå!!

Nyss hemkommen efter en mycket trevlig tripp till Tallinn!!
Har precis krypit ner i sängen, å den är fantastiskt skön, och E är och hämtar V, så de kommer nog snart!!
.
Blir inte mycke mer uppdatering än såhär just nu.
Men jag måste ju berätta att jag vägde mig i torsdags morse, innan vi for, och då hade jag gått ner -1,9 kg!!!
Och det på 6 dagar!! Sen hur många kilo jag gått upp nu i Tallinn återstår att se, ska väga mig imorgon bitti!!
Men jag har försökt att inte vräka i mig alltför mycket, men god mat har vi ätit i alla fall och chips har också slunkit ner och några drinkar, men dock inte så många, och inga desserter!
.
Nähä, nu ska jag uppdatera mig lite i vad som hänt under världen, berättar mer imorgon!
.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback