Snart glider jag runt på denna!!

M/S Baltic Queen!!
Och om det känns lugnande mamma så kan jag berätta att det är ett av de nyaste fartygen på Östersjön, och ett av de största!! Det har bara varit i sjön i drygt 1,5 år!
Såhär står det på www.tallinksilja.com

Baltic Queen

Östersjöns modernaste och lyxigaste fartyg kryssar linjen mellanStockholm-Tallinn. Ombord är det full fokus på avkoppling, nöjen och lyx, vilket genomsyrar hela fartyget.

Härliga restauranger, mysiga barer, imponerande konferenslokaler och trendig shopping. Allt under samma tak, på samma fartyg. Östersjöns nya drottning - Baltic Queen!

.
Och här ska vi bo!!
Tallinnk Spa och Conference hotell!
Och här ska vi strosa runt!!
Fast kanske lite vintrigare!!
Skönt med lite semester!!
.
Men nu blir det dusch och säng!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Hmmm....Titanic sjönk på sin jungfrutur....i Tallin blir man rånad och nerslagen.....och drogad.....bankkorten blir scimmade.......om det inte blir storm på havet så kan båten frysa fast, tydligen rekordtidig isläggning i år och en av isbrytarna är iväg på forskningsuppdrag ......ojojoj....

2010-12-06 @ 18:49:40
Postat av: Helena

Vad skönt! Då vet jag att du inte oroar dig för mig i alla fall!!

2010-12-06 @ 21:15:14
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Och det har väl aldrig varit nå allvarligare olyckor mellan Sverige - Estland förut va??

2010-12-06 @ 21:16:39
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Mor

Nä, bara en och den var ju desto värre!!!!!

2010-12-07 @ 05:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback