Söndag

Blev en lååång dag igår, var hemma från Sundsvall vid kvart över sex.
Men nu är så gott som alla klappar handlade!! Bara nån enstaka kvar!!
Sköööönt!!
Träning blev det ingen men jag gick bra många varv runt Birsta och fram och tillbaks på IKEA oxå, och som det kändes i fötterna när jag la mig så hade jag gått långt!!
E och V drog på bio oxå, perfekt för alla parter!!
Jag kunde gå runt i lugn och ro, och de slapp springa runt där i flera timmar!!
.
Idag har vi däremot bara varit hemma.
Städa lite igen då... Underbart!! (ironi!!!)
Hallen uppe hann vi inte med sist så den fick sig en ordentlig omgång, och så det vanliga plocket på nedervåningen!
Verkar faan omöjligt att hålla ordning här!!!
Men nu är det fint i några minuter igen!
.
Och så har jag bakat lite kakor!
Var tänkt att jag skulle göra det när jag bakade bullarna men det blev aldrig av.
Men nu är det gjort!!
En sats Kolakakor och en sats makalösa/russinknoddar eller vad man nu vill kalla de!!
Så nu är alla välkomna att komma och fika!!
Annars kommer vi få slänga alla kakor, som vi brukar få göra!!
.
Ingen träning har jag hunnit med idag men efter middagen ska jag banne mig ut på en promenad!!
Har längtat ut hela dagen men städningen har varit prioriterad!!
.
Men först middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback