Brr... -19 imorse

Gissa vem som glömde stoppa i motorvärmarn igårkväll???
Japp, jag....

Gissa vem som dumförklarade sig själv imorse??
Japp, jag...

Andra gången det händer denna vinter, och såklart har det varit -18-19 grader bägge gångerna...
Analyserade hur detta kunde hända, och kom på att jag tog och däckade i soffan igår strax efter åtta... ÅTTA!!!
Sov sen som en stock till närmare halv elva när jag gick och la mig i sängen...
Sen sov jag ända tills halv sex.... Inte för att väckarn ringde då, vaknade av mig själv...
Men när jag insåg att jag kunde sova en timme till somnade jag igen utan problem...
Och ändå är jag trött idag...

Nu strålar solen igen i alla fall från en alldeles klarblå himmel, och ni kan ju se tidigare bilder för att förstå hur vackert det är, om ni inte redan bor här och upplever det själva!

Ingen promenad blev det på rasten idag, däremot blir det utgång när rasten är slut...

Ikväll väntar yoga!
Men inget Mästarnas mästare, då det är OS istället...
Får kanske bli ett bad då med min nya badolja jag köpt, med doft av Ylang-ylang bland annat...
Såklart från Hälsobrunnen... Oj, vad reklam det blir här...

Nähä, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback