En lista dagen till ära...

Jag vet, det är skittråkigt, men jag har ju skrivit nåt i alla fall!!

Hur bor du: I en villa i Pållan
Brukar du komma i tid: Jag strävar efter det, blir alltid skitstressad och arg om vi riskerar att bli sena (fråga E) men visst händer det att jag blir sen, senast i morse kom jag typ sju minuter sent..
Hur lång är du: ca 1,70
Kan du laga mat: Ja, bra eller dålig är en annan fråga...
Vad jobbar du med/pluggar du: Som barnskötare på en förskola
Vad har du på dig just nu: Zeprostrumpor, leggings, trosor och bh och en blå tunika.
Har du någon fobi: Gillar itne spindlar särskilt mycket, är väl kanske ingen fobi, men kan nog utvecklas till det..
Hade du en bra kväll igår: Japp, som ni vet så var den hård och svettig!
Vilket är ditt senaste inköp: Köpte en tub skinkost på Ica igår. Eller, senare var jag förresten ner och skulle köpa ett paket mjöl, men de hade ett erbjudande "tre för 29:-" på prix, så jag svarar tre paket mjöl...
Din favoritdryck på morgonen: te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Ragunda kommun
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Spännet på min ena toffla med rund sula gick sönder imorse, inge bra...
Vem snackade du med senast: En person på jobbet
Varm favoritdricka: Glögg!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: En kall, ljus öl till en god köttbit.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör aldrig dumma saker... =)
Saknar du någon just nu: Nja, inte nå allvarligt.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mig är väldigt lätt, särskilt om jag är trött..
Någon jag stör mig på: Beroende på mitt humör kan jag nog sröra mig på många, om tillfället är fel valt...
Intressen: Just nu är jag inne i en period där sova är nåt jag uppskattar mycket!
senaste person du kramade: E imorse.
Senaste person du ringde: C igårkväll
Senaste person som ringde dig: Momma var det nog.
Vad drack du senast: vatten till maten
Vill du ha barn: ja, självklart
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, har ju en hel sommar att avnjuta först!
Har rakat dina ben någon gång: Försöker göra det vid behov, men ibland alldeles för sällan...
Är du sugen på något nu: sova??
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: två-tre stycken blir det nog.
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: Ja, absolut! Tre-dagars stubb är mycket sexigare än helrakat, på många. Sen passar det ju olika på olika personer. Men E gillar jag mycket mer med skägg, och då längre än tre-dagars!
Micro-pop eller poppa själv: E poppar bäst!
Brukar du baka: japp, senast igårkväll faktiskt!
Röstade du i det senaste valet: Japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Blir man nånsin nöjd?? Måste man inte alltid ha ett mål att jobba mot??Vilken låt lyssnade du senast på: Empire state of mind på radion i bilen imorse.
Har någon annan sovit i din säng inatt: E låg mest på sin madrass, men det är ju samma säng!
Vad tycker du är äckligt: Fil!
Har du pengar på mobilen: ja.

Tänkte att jag skulle recensera Zumban, men när jag började skriva detta inlägg hade glömt bort vad jag skulle skriva om, blev därför en lista. Men nu har jag ju skrivit upp det, så nästa inlägg kan bli om Zumba!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback