Ett nygammalt tips...

Igår firade vi inte bara E, utan även H, som fyllde år i slutet av förra året, men det blev aldrig nå riktigt firande då...
Så jag pendlade mellan två olika firanden igår...
Och för att göra en lång historia kort så slutade det med att vi satt vid datorn och youtubade, som det så ofta gör nuförtiden. I alla fall, så spelade H upp denna låt, som jag visserligen hört förut, men aldrig i denna version tror jag, som jag tror är originalet?? Rätta mig gärna om jag har fel...
Och den satte sig verkligen... Åh, den gick rakt in i hjärtat!! Sååå underbar...
Sätt er ner, blunda, eller för all del titta, otroligt vackra miljöer i videon, och njut!!!

Mmm, underbart va?? Fast ni kanske hört den förut....

 

Till nåt helt annat, Kusinvitamin, vad har du för e-mail??
Kan inte komma på att jag kan den...
Eventuellt blir det en tripp till Sundsvallet nästa helg, och för att för en gångs skull vara ekonomisk tänkte jag be dig om några saker, om du vill alltså!!
Maila mig på [email protected]!!

Nähä, det här går inte, en snabb dusch, om det hunnit bli nåt varmvatten, och sen hopp i säng..
Jag som satt och skröt igår att varmvattnet aldrig tar slut hos oss, såklart gjorde det idag, för E tabbade sig lite när han skulle fylla badkaret... Så när jag skulle duscha fanns bara kallvatten...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Paulin

UNDERBAR version av Fields of Gold. Jag älskar Eva Cassidy, hon är otroooligt duktig och har himla fin röst! Eller hade, rättare sagt :( Iallafall så är det inte originalet, det är ju Sting som har gjort Fields of Gold ^^ Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=cxVH-5D6c-k Och den har ju sin charm den också, men jag tycker Evas version vinner med hästlängder! :)

2010-02-08 @ 00:23:36
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback