Jaha, vad har denna helg att bjuda på då??

Jo, en massa skojigt faktiskt!!

Idag efter jobbet ska jag dra med mig Selina så ska vi åka på affärn och handla en himla massa go mat med syster. Denna mat ska inte inmudigas idag.
Sen blir det väl kanske slapp i soffan som brukar vara det enda man pallar med på fredagar...

Imorgon kommer Lilla syster med pojkvän hem (eller de kommer väl ikväll, men vi ska ses imorgon)
då blir det skoteråkning till pulkabacken, kanske nån mer sväng?? Och sen blir vi i pulkabacken ganska länge skulle jag tro. Ska dra med pulkor och madrasser och en massa mat, årets första kolbullar till exempel!!
(Förhoppningsvis har snöandet, som nu vräker ner, lugnat ner sig tills imorgon, så det går att hålla en eld vid liv!!!)
Sen ska jag försöka hinna med en sväng förbi Vildhussen där våran förskola varit med och gjort en konstutställning!
Sen blir det åka av till Näset där en väldans massa mat ska tillagas, tror inte jag är inblandad i särskilt många rätter, men jag får väl hjälpa till där det behövs.

Det är lite märkligt, det är sällan jag blir tillfrågad om att göra nån mat såhär vid större sammanhang...
Syster M ringde igår och presenterade menyn för mig, "K och A ska fixa huvudrätten, lite grekiskt inspirerad och så, och jag tänkte göra nåt med avokado till förrätt och nåt med bär till efterrätt, vad tror du om det??". Ja, det är väl bara att äta och se glad, ut... Ingenting som jag behövde göra, ingen av mina specialkunskaper de ville ha??? Näe... Och det är alltid så.... Märkligt.... Vad kan detta bero på?? Jag som är så bra i köket....??? =)

Ja, sen blir vi väl på Näset, om vi får ett plötsligt sug efter att gå ut finns ett alternativ att åka till Lergodset.
Jag tror inte att nåt sånt sug kommer att infinna sig i min kropp, plus att V är hos oss, men man vet aldrig!!

Söndag har vi inte så mycket planer för, kanske åka lite mer skoter, har inte blivit mycket sånt än heller...

Så nu vet ni avrt ni har mig i helgen!!

Back to business!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du jag kan säga att mina kökskunskaper har inte heller varit särskilt eftertraktade, det har varit andreas hit och andreas dit. "Andreas kan väl komponera ihop nåt". :D

2010-02-26 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback