Oh, rekord igen!!

Denna gången var det med nöd och näppe, men igår var det 48 st unika besökare in här!!
En mer än sist!! Välkommen välkommen!!

Idag är det fortfarande kallt!
-29 stod termometern på imorse när jag for på jobbet...
Brr....

Igår tog jag det ganska lugnt. Eller lugnt och lugnt, U och B kom och hälsade på, så jag och U körde lite crosstrainer. Jag pallade inte 3x5min, men med mycket kämpande och några småpauser så slutade det på 5+4+3min. Plus att vi gjorde lite armhävningar, sit-ups och dips, för benen, vet ej om de heter dips, men strunt samma..
Tänkte att jag måste träna upp armmusklerna lite för yogan!
Resten av tiden spenderade vi i soffan tills det blev dags för middag.
Snodde gemensamt ihop kycklingfileér, hasselbackspotatis och vitlöksdressing!
Smaskens.

Sen blev det En annan del av Köping, och så pratade jag med den nyblivna mamman C!!!
Åhh, vad jag längtar tills de kommer hem och pallar med besök!!
Då ska jag snusa gärnet!!

Nu må jag gå och jobba!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback