2010

Varenda blogg verkar ha en årskrönika med i dessa dagar och långa listor över vilka mirakel som ska ske nästa år. Inte ska väl jag vara sämre...

Näerå, nån årskrönika blir det inte, 2009 känns inte så mycket sämre eller bättre än nåt annat år, ett till kapitel som läggs till högen...
Mitt nyårslöfte har jag ju redan berättat om, och sett till att det kommer att uppfyllas.
Om nån inte minns så är det att jag ska skänka pengar varje månad till UNICEF.
Lite bättre samvete åt mig, lite bättre levnadsförhållanden till nån annan!

Annat som jag vill ska hända under 2010 är:
*Att min kropp antar ett hälsosammare tillstånd än idag.
Detta ska ske genom mera motion, bättre mat och mindre chips!! Och Zumba!
*Att min ekonomi känns lite stabilare, och spara en massa pengar till USA-resan!
*Att jag ska må bra och vara nöjd med min tillvaro!
*Leva efter mitt nya motto!

Saker jag vill ska ske under de närmaste timmarna är att plocka undan allt från nyårsfirandet, som skedde med stor ro i stugan, duscha kroppen så den luktar nåt annat än rök, rök och rök, äta en god middag och sen tillbringa resten av kvällen i soffan och ladda batterierna inför jobb på måndag!

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback