Amazing!

Jag är vaken och kan äta frukost i lugn och ro, innan jag åker på jobbet!
Var riktigt länge sedan det hände.
Annars brukar jag springa runt med mackan i handen samtidigt som jag försöker klä på mig!
Och jag hinner aldrig dricka mer än tre klunkar te!
Men nu sitter jag i godan ro, och hinner till och med blogga!!
(Mellanrum)
Ikväll blir det kalas, svåger fyller år!
Grattis grattis!
Och så blir det första gången vi träffar La Familia Lillehööka-Elfonso sen de kom hem från La Thailando i måndags!
Ska pussa extra mycket på Sellerina!!
(Mellanrum)
Nu ska jag smutta på det sista teét i lugn och ro!
(Mellanrum)
Och förresten ser det ut som om himlen kommer att vara blå idag! Och solen kika fram!
Idag blir det lek i snön!!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

Missade du att det var -22???

2010-01-29 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback