Det blidde så

Promenad till Momma igår alltså, nästan en timme tog det, inte på full fart dock...

Jahapp, då tog samtalsämnena slut...
Har jag nåt annat att berätta för er??

Har kommit tillbaka in i mitt "trötta tillstånd" nu...
Ungefär 24h om dygnet skulle svaret på frågan "Hur är det?" bli TRÖTT.
Är kanske för serien 24 som vi tittar på det sista vi gör, fast ändå så tycker jag inte att vi är vaken såå sent, igår såg jag bara ett avsnitt, till E´s stora förtret, fast han tittade på i alla fall ett till, så ikväll får han se repriser då..

Vad denna dag mer ska användas till mer än jobb vet jag inte än.
Ska försöka springa lite mer på cross-trainern, måste ju börja få lite resultat tycker jag, tänkte ju att man lär väl stå en halvtimme-timme på den där, men 8 minuter tror jag är rekordet hittills, och det var inte ens i sträck...
Måste härda lårmusklerna, känns som om det är de som stoppar mig nu.
Flåsar ganska bra oxå, men det känns som om jag kan pressa mig lite mer där i alla fall...

Tänkte se Mästarnas mästare som går klockan åtta ikväll och även försöka hinna se En annan del av Köping som jag missade i söndags pga Bingolotto. Skulle även vara skoj att se Blåsningen från i söndags.

Tv, tv och tv, vad skulle man göra utan tv:n??
Vill egentligen inte vara nån stortv-tittare, men jag vet inte jag??
Hur skulle ni kategorisera mig?? =)

Bättre än såhär blev det inte idag...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå!

Ska du inte hänga med och börja på gympan du å då? Det är ju skitkul! Ska få med Ida igen å hade jag tänkt men hon var svårflörtad igår...

2010-01-19 @ 17:07:36
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Helena

Tanken har faktiskt slagit mig, är det måndagar och torsdagar?? Funderar på yoga oxå... Om det blir gympa så ska jag nog få med mig Ida oxå!!

2010-01-19 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback