God kväll!

Såklart har jag knäppt nå kort idag, men jag orkar inte lägga in de nu...
Blir imorgon istället. Hann bara knäppa några kort, och sen så är det ju så kul, man åker hem från jobbet och ser tusen vackra motiv, solen lyser på diverse grejer och allt är så vackert, och så kommer man upp på våran gård, då når solen inte upp, utan det är endast trädtoppar som belyses av solen...
Inge kul att knäppa kort då... Men nåt blev det i alla fall, hoppas på lika vackra dagar i helgen, då blir det knäppa av!
Annars så for vi till stan, har fixat pass till V, lite presenter till E och lite annat småfix som dyker upp emellanåt.
Nu ska jag bara varva ner i soffan innan jag går och lägger mig, har varit uppe sen halv sex i morse, så att somna ikväll lär inte vara några problem..
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback