God morgon!

Blev inget sittande framför datorn efter badet, utan det blev direkt till sängen.
Skönt att gå coh lägga sig vid tio, utvilad idag då!

Har precis käkat frukost nu.
Denna dag tänkte jag fylla med en promenad, får se hur lång dock, då jag skaffade mig ett hyfsat skavsår vid gårdagens promenad. Är det inte lustigt, precis när jag kommit igång med promenaderna igen efter magsjukan så får jag skavsår. Men det ska inte stoppa mig nu, blir bara till att tejpa ordentligt och hoppas det går bra!
Sen ska vi på Ede en sväng, E skulle fixa lite mer på panelen. Kanske kan kombinera det med en promenad med Mamma där...
Ska även försöka hinna byta gardinerna på övervåningen oxå, har inte lyckats med det än, men gardinerna är strykta så det borde gå snabbt. Är även lite städning kvar uppe som jag skulle vilja göra...

Ikväll blir det mera lasagne, med U och B, ska försöka kolla upp lite mer seriöst om USA!!

Ja, och sen har väl kanske denna lördag passerat...

Såg reprisen av Mästarnas mästare imorse.
Det är oxå ett intressant program, lite som Stjärnorna på slottet, fast med sportstjärnor.
Man får träffa stjärnorna lite mer privat, lära känna de liksom, oxå lite tävlingar på det.
Spännande! Det går på tisdagar kl. 20.00 annars. Och ikväll är det Kjell Bergkvist på Slottet!

God dag!

Kommentarer
Postat av: c

Jag vill också bli bjuden på din lasange ngn gång. Har ju hört att den är super god...

2010-01-17 @ 11:51:31
Postat av: Anonym

Det ska väl gå att ordna!

2010-01-17 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback