Just another day in paradise...

Bestämde mig för att vara hemma idag, då jag inte vill smitta mina kollegor.
Ska försöka jobba lite ändå, då vi hade planeringsdag idag.
Men jag har fortfarande fått behållt all mat! Även den jag åt igår!
Och ingen mer Bubblan är jag heller!

Annars ska jag försöka sticka näsan utanför dörren, har inte gjort det sen i fredags, och nu är det bara -7!!
Riktigt behagligt med andra ord!!

Ska även försöka städa undan lite jul, det enda som försvunnit är julgranen, och en duk som E tyckte var besvärlig... Får se om jaga orkar med gardinerna, men alla ljusstakar i alla fall...

Och städa lite, då ordet soptipp ligger nära till hands när jag ser mig om...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback