Let´s dance

Alla har väl en kommentar om den nya säsongen av Let´s dance.
Själv missade jag den, men kollar på reprisen nu.
Jag har en kommentar i alla fall. Är faktiskt imponerad av Willy, som i rollen som "gubben-som-inte-kan-dansa" ändå kunde röra på sig, hoppa, hålla takten och var nästan smidig.
Han är nog den bästa av alla de "dåliga"...

Annars längtar jag nu efter alla nya säsongspremiärer som närmar sig!!
Roomservice t.ex.


Bygglov hade premiär i tisdags och det är ju alltid mysigt att kolla på!
Bygglovs-gänget: Mija Kinning, Mats "Matte" Carlsson och Willy Björkman Foto: TV4

I en annan del av köping har jag inte lyckats se ett enda avsnitt av tidigare, men jag håller tummarna att det kanske blir av denna 3:e säsong som börjar imorgon söndag 20.30 i Tv 4
Gänget från I en annan del av Köping.

Och den 14:e januari är det dags för den andra säsongen av musikprogrammet "Made in Sweden".
Anders Bagge, Laila Bagge och Andreas Carlsson gör Made in Sweden, en produktion av TV4.

Också kommer ju den gamla klassikern Blåsningen tillbaks i tv3 den 17:e januari.
Sånt är ju alltid lika skojigt!


Grey´s börjar inte än, men.... Om man läser på kanal 5s hemsida, så står det om nästa säsong:
"Säsongen som förändrar allt."

SPÄNNANDE!!
När det börjar verkar inte veta riktigt än...

Ja, många timmar kommer att kunna spenderas framför tv:n denna vår!
Får väl se hur man ska hinna med allt annat!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Jag längtar också till ROOMSERVICE!!! Dom är ju superbra! Tack för igår, det var riktigt skojigt, det blev ju en fin utklassning! Vi får väl kolla på en kväll när de kan prova att få revansch...

2010-01-09 @ 17:44:41
Postat av: Helena

Tack själv, ja, itne för att de nånsin kommer att kunna klå oss, men chansen måste de ju få... =)

Hur mår din mage då?? Min mår inge riktigt bra, klarade mig nog inte undan smittan...

2010-01-09 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback