Måste bara få skryta lite...

Körde Crosstrainern idag, och jag klarade de fem första minutrarna utan en enda paus!!!
UTAN EN ENDA PAUS!!! Såååååååå kul när man märker att det går bättre och bättre!!!
Sen körde jag bara fem till, eftersom jag redan varit på promenad idag, och för att nån sa till mig att man kan alltid träna - utom när man har ont i halsen. Både med feber, hosta, snor och gud vet vad, men har man ont i halsen så ska man inte träna då det kan det bli infektioner och/eller inflammationer. Huruvida detta stämmer eller ej är jag inte helt hundra på, kanske nån som är insatt vet, men jag var rejält torr i halsen i alla fall efter fem minuter, så det kändes som om totalt tio minuter fick räcka idag...

Jag är nöjd i alla fall!!

Nu blir det lite 24, får se om jag orkar mer än ett avsnitt, risken finns att jag får sova utan E en natt till om jag inte pallar mer än ett (han såg det igår kväll, så jag måste "titta ikapp" det nu...)

God natt nu på er, får se om vi hinner ses nåt mer innan vi drar till Umeå, annars bloggar jag där...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Trevligt att ni ska till Umeå..ni får komma hit nån helg och hälsa på också! Det tycker vi! ^^



Vad kul att det går framåt med träningen! Jag har själv känt nu när jag är ute och promenerar att det känns lite mindre jobbigt för varje gång..! Och det är ju då man blir peppad att forsätta, när man verkligen känner att det går bättre och bättre!

2010-01-21 @ 22:42:58
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Paulin

Och du, SKRYT PÅ! :D

2010-01-21 @ 22:43:43
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback