Nöjd!!

Ojoj, det var länge sen jag var såhär nöjd efter en shoppingresa.
Har hittat precis vad jag behöver och skulle ha, blev inte riktigt allt på listan, men det var inte så viktiga saker...
Så vad köpte jag då??
Jo...

Två par täckbyxor, som kostade 400:- st!!!!
1.Ett par, inte så fina, men bra att slita på, på jobbet, med dragkedjor på sidorna ända upp, praktiskt!
2.Och ett par snyggare, tjockare, till skoteråkning och dylikt!
1. 2. 
Ett par skor... JAAA, jag vet att jag har hur många som helst, men jag gillar skor!!
Dessa är de "vardagsskor" jag letat efter så länge, på halva priset!!

Och en ny mössa, som mamma tyckte jag skulle ha!

Skulle bara ha haft en matchande halsduk, så blir det en hel outfit med min nya, fina vinterkappa!
Först var det rea, sen hade jag ett praktiskt sms som gav mig ytterligare 20% rabatt..
Inte så dyr med andra ord...

På samma affär hittade jag en skön tunika som oxå blev min!
Eftersom vi inte äger en helfigursspegel är det lite svårt att knäppa helfigursbilder, så ni får nöja er med dessa detaljer (jag har alltså redan hoppat i denna tunika!)
Den är blå, fast den ser grå ut... typ det andra blåa plagget i min garderob...

Två par byxor fick följa med mig hem oxå, för 500-lappen!
Ett par jeans, riktigt sköna, och ett par vanliga svarta, bra jobbarbyxor!

Fyndade även på Skattkistan, två par burkar som är betydligt trevligare än originalförpackningarna!

Hittade även en liten present till E, han fyller ju år i början av februari, så det är lika bra att börja!
Men den visar jag inte här, vet aldrig när han kikar in, eller nån annan som skvallrar!
Ja, allt detta, för en hysad budget, och på 4,5timme inkl resorna.

Varför är man inte till Sollefteå oftare??

Nu ska vi bege oss till Syster där det vankas oxfilémiddag trorjag, och en massa trevligt sällskap!!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback