Sablars bilar!!

Som aldrig bara kan gå och gå, utan ska kräva så mycket hela tiden!!
Nya vinterdäck skulle jag ha haft, men verkar inte som om det blir av... Snart är ju vintern slut, så då kan man väl lika gärna vänta tills nästa vinter, fast det är pyspunka på ena bakdäcket, så man måste pumpa med jämna mellanrum och så läcker bilen glykol. Och som toppen på isberget så står det nu varje gång man startar den Dags för service, kontakta bilverkstad! Förhoppningsvis är det bara lite olja som ska bytas eller nåt, det blir väl inte så farligt dyrt. Det är i alla fall inget kamremsbyte som tur är, för det sitter kamkedja på den, mycket tacksamt, så länge den håller, vilket borde vara länge!!




Vad händer ikväll då??

Idag är det 3 dagar tills C´s bebis är beräknad att komma.
Shit, 3 dagar!!! JAG är nervös, ändå ska inte jag klämma ut en soffgrupp, inte ens titta på...
Men såååååå skoj!!!!
Tror C´s bebis kommer bli en riktig hårding, som sin mor... =)

Fick en stark känsla häromkvällen att det blir en pojke.
Brukar aldrig känna nåt annars, men då fick jag en ingivelse, starkt kände jag bara att det är en pojke.
Så vi får väl se! Mysigt blir det i alla fall, kommer att vilja snusa på den varje dag!!
Snusade på en 1 månadsbebis i söndags, så himla mysigt!!
De luktar ljuvligt!!

Nu må jag jobba lite...

Hej!

Kommentarer
Postat av: c

Ihiiii! Ja det är bara att komma och snusa och mysa hur mycket du vill =) Men den verkar ju trivas så bra inne i min mage.. kände ju lite värkar och så i lördags men sen har det varit tvär lugnt. Var till barnmorskan i dag och hon sa att hon trodde nog att det var en ganska stor bebis....ojojoj. Så nu börjar man verkligen att oroa sig för förlossningen vill jag lova. kram!

2010-01-20 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback