Stjärnorna på slottet, del 3

"Hojtande stubben!"
Kjell Bergkvist om Tommy Körberg

"Har du hörapparaten på rätt sida nu?"
Kjell Bergkvist till Siw när hon hörde fel.

"Det skrattet ska jag ta med mig tills i morgon och lägga som en buljongtärning över lunchen"
Björn Ranelid

Så var det tredje avsnittet slut.

Ju mer man lär känna människor, desto mer förståelse får man för dem.
Men hon är väldigt speciell Meg, det är såhär så man undrar hur hon har klarat sig igenom ett helt liv, ett väldigt innehållsrikt liv dessutom. Hon verkar ju sä ömtålig...
Och hon påminner väldigt mycket om en granne till mig, väldigt mycket!
Nu är det de två intressantast personerna kvar, Kjell och Tommy, längtar redans tills nästa helg när det är dags för Kjell att vara värd.

Nu ska jag gå och inta dagens första måltid.
Får se hur magen reagerar på det, om det blir gasbehållare igen.
E kallar mig, mycket road av sig själv, för Bubblan...
Sen blir det dusch och hopp i nå kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback