Stjärnorna på slottet, del 4

"Aj, oj, nu fick jag in de i röven också!"
Kjell Bergkvist lägger sig på en spikmatta.


"Lägg dig ner och håll käften då."
Kjell till Siw

"Passa på och var glada nu, för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång!"
Klassiskt citat av Kjells karaktär i den underbara filmen Den bästa sommaren.

"Jag vet inte vad planen var, men den sprack som ett byxarsle!"
Tommy Körberg


"Skådespeleri är en oerhörd blandning av ambition och skit samma."
Kjell


 Nu är det bara ett avsnitt kvar, om Tommy Körberg.
Ska bli skoj att höra om knarkskandaler och annat som hänt i, vad jag tror, Tommys höndelserika liv!

Blev inge stan i alla fall, så nu funderar jag på om man skulle ha promenerat till Momma.
Synd att det är så mörkt bara, vet inte om jag vågar gå hela, långa, svarta vägen dit.
Får kanske köra dit en bil och sen övertala E om att följa med!

Nu tror jag middagen är klar!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback