Tid

Om ni undrar hur jag har tid att ligga inne och titta på tv hela dagen istället för att vara ute i det fina vädret eller göra andra vettigare saker, så är det för att jag drabbas av en liten åkomma.

Vill inte gå in på några detaljer, men min viktminskning denna vecka lär ju gå galant!

Jag mår relativt bra, men bör nog inte umgås med så många, för att förhindra smittspridning...

Så därför har jag tid över till såna här aktiviteter...

Och E har varit så rar och köpt pizza, och till och med hyrt en romantisk kärlekskomedi till mig!!
Det är rart, annar är det bara action, action och action...


Hej!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Både jag och Anders gillade den där! Ryan Reynolds är ju en grym skådis!

2010-01-09 @ 18:29:33
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Mor

Men pizza var väl inte "rart" för viktminskningen!

2010-01-09 @ 19:57:27
Postat av: Kickan

Om du nu har magsjuka och bara ligger hemma så kan du väl uppdatera lite mera så att jag har nåt att göra under tentapluggningen!

2010-01-09 @ 20:02:48
Postat av: Helena

Mor: Näe, så kan man oxå se det, men om den nu bara rinner rakt igenom, så spelar det väl mindre roll. Sen så hade jag tänkt att leva oxå, inte bara gå ner i vikt...

Kickan: Men, jag som tycker att jag gjort många, långa inlägg idag... Och jag kan ju inte sitta vid datorn hela tiden...

2010-01-09 @ 21:26:37
Postat av: animi

DEN FILMEN ÄR JÄTTE BRA! Tycker iaf jag :D

2010-01-10 @ 00:16:43
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback