Umeå: Söndag

Vi överlevde en kväll på stan!
Var skoj, men jag tog det som sagt lugnt eftersom E nte gjorde det...=) Nån må ju köra hem...
Fast inte än, nu sitter vi och väntar på Kickan och A, de har sovit hos A så jag och E fick en HEL säng.
Så ska vi fara till Skogis (stället där Jägmästarna håller till, t.ex Y) för där ska det tydligen säljas billigt fika som vi ska käka till frukost. Och efter det skulle det väl tydligen bli Ica Maxi, jippi! Som jag har längtat...

Och sen bär det av hemåt.
Och det är lite Borta bra, men hemma bäst!, känns som om det ska bl skönt att komma hem och slänga sig i soffan, sova i en STOR säng, så man slipper bli utknuffad och sova me benen nere på golvet...

Men det har varit väldigt trevligt här i Umeå, en mysig stad med mycet trevlgt folk!!

Vi hörs när jag är hemma igen!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback