YES!!!!

Ho! 3x5 min på crosstrainern!! Alltså 15 minuter totalt!!!! Alltså en kvart!!! På crosstrainern!!! Jag!!!!
Det är alltså nästan dubbla tiden mot mitt gamla rekord!!
Shit vad jag kämpade!! Tog dock några få, snabba sekunder av vila under de minutrarna, men bara för att bli av med mjölksyran. Dock blev det några fler under sista passet, men jag fortsatte ändå, ända tills timern pep på fem min. Och flåset var det inga problem med alls, kände stor skillnad mot sist, hann som komma in i andra andningen, det är låren som det är tufft för... Men jag är mycket stolt över mig själv faktiskt!! Så nöjd att jag slängde in några sit-ups oxå, och några få sekunder av Hoover... Hade tänkt mig lite Zumba oxå, men det blir duschen istället och sen Mästarnas mästare.

Sen hotade E med att jag måste gå upp och kolla på 24-avsnittet som han tittade på igår... =(

Nähä, duschen som sagt, och sen ska jag sitta i soffan och njuta av min duktighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback