Nu får förlåta mig..

Jag kommer nog att vara så här hopplöst dålig på att blogga heela semstern....
Har i alla fall haft en liten miniminisemester och spenderat en natt i sundsvall hos käre kusinvitamin.
Får in igår och kikade på en bra bio!
Knight and day med Tom Cruise och Cameron Diaz.
Lättsam, rolig action!!
Idag har jag bara strosat runt hela Birsta, utan pengar, då lönen inte rullar in förräns imorgon...
Det gick bra de å, rätt skönt att bara vara med sig stund!!
Nu ska jag i alla fall kika lite på Ernst en stund, innan jag ska sova, alldeles själv, då E börjat skolan igen...
Sova var nåt jag inte gjorde i alla fall, då E har sömnproblem vissa nätter.
Och om inte E sover, då sover inte jag...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback