Orka...

Har spenderat ännu en dag i Östersund.
Fjärde gången vi åker in pga E´s tå nu, börjar bli skapligt less!!
Nu hade han trampat av skenan, så han fick en ny!!
Fast idag hann vi med en sväng på Jamtli oxå.
Osså köpte jag lite blommor, suckelenter.
Täntke att jag skulle ta och röja av den lilla klippan, eller stora stenen kanske man ska säga, vi har bakom huset, och plantera lite blommor där istället. Så slipper man allt långgräs som normalt växer där...
Ska försöka fota lite så ni får se sen, om jag får nån tid till det...
Har knappt tagit fram kameran nåt hittills i sommar....
Imorgon ska vi kanske vara barnvakt till kära S, men V är lite krasslig, så jag vet inte om det är så bra, vi får se hur det blir...
Nu ska jag i alla fall ligga här i sängen och chilla lite, behöver lugna nerverna lite känner jag..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback