Tidsfördriv.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 – första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 – första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag sitter fram!!!!!!!!!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kring 12 kanske?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Tjena... Du får gärna följa med mig till Sundsvall idag!

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Oi bra.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hei!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Kom till 9

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hallå... Glömde jag mina solglasögon hos dig?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Har du missat att du fick pengar på kontot till midsommar?

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Hur gick det igår?

10. Vad var dina allra första ord?
Jag tar med sallad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, en del stämmer ju ganska bra!

2010-07-09 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback