Alla sätt var väl bra, utom de dåliga??

Detta var ett bra sätt att snabbt och smärtfritt förslytta sj-pallar och annat rat från framsidan av gården till baksidan...



Jag körde med moppen först, men den ville bara vara med två svängar, sen la den av!

Och med dessa sj-pallar uppfann jag nåt jag borde uppfunnit för länge sen!!

En skoterbro!!
Detta dike brukar annars orsaka minst en jävlig fastkörning varje vinter!!
Men nu ni, nu ska vi kunna glida över där galant!!

Med badet som jag planerat blev det inget av.
Har precis klippt färdigt gräsmattan, och vill nog hoppa i säng så fort som möjligt.
Ska bara slå in några paket till den store lille herrn i huset som fyller sju imorgon.

Ja, just, kom precis ihåg nåt han sa häromdagen...
Han tappade ju den andra framtanden när vi var på Gran Canaria, alltså i mars, och de har fortfarande inte kommit...
Så vid frukost för nån helg sen sa han "Jag vill inte fylla år Pappa! Jag vill bara ha tillbaka mina tänder!"
Haha! Stackarn...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback