Det går inte ihop!!

Denna förkylning, med alla konstiga symptom, och min träning!!
Det funkar inte alls bra!!

Idag eller imorgon har jag inte x-trainat på en hel vecka.
Jag vill inte ens tänka på vad detta har gjort med min kondition!!
JAG VILL INTE BÖRJA OM FRÅN NOLL IGEN!
Jag var så himla stolt och nöjd med vad jag åstadkommit, och vill inte förlora det!!
Jag vet inte om jag klarar av att börja om igen, jag vet att jag ger upp så himla lätt!!

Det är nu man ska ha en PT eller nåt som står och flåsar vi örat och ryter:
"Nu kör du, Helena!! Du kan inte ge upp nu! Det är nu det gäller! Kom igen!! Visa att du kan! Ta i!!! Tio minuter till!! Kom igen nu då!! KÖÖÖÖÖÖR!"

 Inte vara själv och bara ge upp och tänka "Det är ingen mening"...


En sak som är väldigt roligt, och uppmuntrande är i alla fall att jag börjat märka små, små skillnader på kläderna!! De sitter inte lika tajt över armarna, eller rumpan, och vaderna passar bättre i stövlarna!!
Riktigt, riktigt roligt! Och värt att fortsätta kämpa för!!

Bara jag blir frisk igen!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback