Jag svär, om det är frost inatt så ska jag ta livet av mitt blomsterintresse!!


De kanske inte ser mycket ut för världen nu, men om några veckor så har de förhoppningsvis växt till sig!!
Härligt att det är gjort i alla fall!!
De få stackars överlevande gurk- och tomatplantorna får dock stå inne ett tag till, de verkar hyperkänsliga!!

Crosstraining har jag hunnit med oxå, sen om sider, men bättre sent än aldrig!
Halv tio ställde jag mig på den, och sen körde jag på ända till tio!!
30 min idag, bara tredje dagen sen jag blev frisk!! Impressed!!

En dag kvar innan midsommar, skönt med lite långhelg!!
Ska spendera årets midsommar med en hel bunt människor verkar det som, hos våra vänner nere i backen!
Ska bli riktigt skoj!!

Men nu ska jag kanske läsa nån sida i boken, annars blir det till att sova direkt!!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har haft mina blommor ute hela tiden och dom lever! Så lite frost verkar inte va nån fara!

2010-06-24 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback