Lapar sol!!

Och det funkar fint med ett sånt jobb som jag har!

Och jag har lyckats tygla förkylningen oxå, i alla fall tillfälligt.
Igårkväll var det riktigt illa, men en ipren och en alvedon senare sov jag, och innan jag hann känna efter imorse svalde jag samma dos igen, och det enda som känns är lite svullet i halsen...

Vore ju fantastiskt om den INTE kom igen, men farhågorna är att de slår ut i helgen, när jag slappnar av och är ledig..

Jaja, blev ett fasligt tjat om denna förkylning!!

Ikväll blir det i alla fall en sväng till kyrkan, då storpojken V har sin första skolavslutning!
Ska bli kul att se alla dessa små människor sjugna och fira sommarlov!!
Man minns själv hur speciellt det var, köpa nya kläder och göra sig fin!
Träna in fina sommarlåtar och ha en hel evighet framför sig av ledighet!!
(För när man var liten var 10 veckor verkligen en evighet!!)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback