Ligger i sängen...

Och ska göra det lääänge till!!
Så skönt! Känns som om man verkligen behöver vila upp sig!

Har hittat igen rösten i alla fall, men är fortfarande hes. Hostar även lite, och slemmar...
Magen har stått still sen Dimor:en började verka, och den lär väl göra det tills den släpper, sist rörde det sig om några dagar vill jag minnas.
Annars är jag fit for fight! =)
Jag känner mig inte så trött och slut alltså, vilket ändå känns bra!

Vaken har jag varit ett tag oxå, dels när E for vid halv sex snåret, och sen vaknade jag vid sju, av att V slog igen ytterdörren.
"Vad gör du?" fråga jag.
"Får jag gå ut?"
"Vad ska du göra ute då? Det är ju jättetidigt på morgonen!!"
"Men, jag har ingenting att göra!!"

Hmm, första dagen, första timmarna av sommarlovet, och pojken är redan gäralös...
Det blir ett lååångt sommarlov...
Iofs skulle han ju varit på fritids denna, vecka, så sommarlovet har väl inte riktigt, riktigt startat...
Men istället är han hos sin mor, som tyckte jag skulle få vila!

Här är en bild från i lördags ialla fall, på crossåkaren!

Pappan får motion oxå!! =)

Han var lite ostadig i början, och det första han gjorde var att slå över, men med lite övertalning, och hjälp så kom han igång, och nu kör han helt själv, både startar och stannar oxå!
Lugnt och försiktigt, och det är ju bra!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar, och sen kolla klart på filmen vi började se igår, men som jag somnade till.
Edge of darkness med Mel Gibson.


Och det ska jag göra liggandes i sängen!! Häärligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback