Midsommar 2010

En händelsrik sådan har vi haft!
Började så bra, med sillfrukost, tänkte vi.
Med kompisar vi inte umgås med allt för ofta.
Men då tappar E en stor, vass förskärare på tån och får ett djupt jack!
Tre timmar senare får vi order om att åka in på akuten, så det gör vi.
Tre timmar spenderar vi där, två stygn får han och ett återbesök, för att försöka tråckla ihop senan som han kapat av.
Men vi hann hem innan det blev försent, och spenderade en trevlig kväll hos våra vänner neri backen, dock lite omskakade!!

Midsommardagen bjöd på kams på fm och middag hemma på Ede med en liten reunion av familjer som hade mycket skoj när vi var små!

Igår hade vi inget planerat, och jag sa till E  "på söndag ska jag bara ligga på en filt ute i solen hela dagen!!!"
När han vaknade så tänkte han "Ja, hon ville ju ligga hela dagen" så han kliver upp utan mig.
12.30 stod klockan på när jag vaknade!!
Hmm!!! "Jag skulle ju ligga UTE!!"
Jaja, gjort var ju gjort, förmodligen behövde jag den där sömnen!!
Sen kom C och T och vi drack kaffe, promenerade lite och sen låg jag i solen!

Middag blev det neri backen, all maten som vi INTE hann äta på midsommarafton åt vi då istället.
Underbart ute på altanen i solen!!

Så här är jag nu.
Imorgon ska vi åka in till sjukhuset igen, och se om det går att sy ihop senan, så han kan lyfta stortån!! Det kan han inte nu.

Ikväll blir det nog lugnt hemma, crosstrainer är ett måste, då jag skippat det hela helgen!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback