Minus!

-0,8 stod vågen på imorse. Lite glädjande kändes det, men ska jag vara helt ärlig mot mig själv så är väl sannolikheten stor att det är muskler jag tappat, och inte fett...

Har nu ställt in mig på att köra igång igen på måndag. Har en massa att stå i i helgen, och det är fortfarande lite slem i rören...

Ihelgen förresten väntar mycket skoj!
*Ikväll ska jobbet äta på Kaffestugan, mycket trevligt!
*Imorgon, när det slutat ösregna, ska vi till stugan och göra sommar, så man kan börja vara där!!
Längtar tills det!! Och förhoppningsvis hinna med att plantera allt jag handlade igår coh göra fint här ute på gården!!
*Söndag, nja då kanske det inte händer så mycket egentligen, fortsättning på lördagen kanske, annars slappa, vilket ju aldrig är fel!!

Har precis legat och sovit närmare två timmar på sängen.
Fruktansvärt skönt, kände att det verkligen behövdes!!
Låg på spikmattan först, och det kan ju verkligen göra underverk för sömnen!!

Nu börjar det närma sig dags att hoppa in i duschen!!
Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback