Plantering

*Plocka av frukosten
*Slänga in en tvätt
*Tömma pallkragarna och fylla med ny jord och plantera
-Morötter
-Rädisor
-Potatis
*Rensa "solrosrabatten"
*Klippa gräs
*Tvätta bilarna
*Lägga ut en annons på BMW:n
*Fira Svägerska som fyllde 25 i går!
*Städa
+att jag planterat rödbetor och solrosor
+att jag satt om alla tomat- och gurkplantor i stora krukor (Och sen har de stått ute till sena kvällen, och bara +10 grader, så de ser lite hängiga ut nu... Mindre bra, men jag hoppas, hoppas, hoppas att de repar sig!!)
Tomat
Gurka
+att vi ätit fiskmiddag hos mor och far
+att vi hälsat på en vän jag inte hälsat på, på vääldigt länge. Och då pratar vi år.... Trevligt!
Nu är det strax God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback