Hej!

O shit... Har precis laddat in alla 568 bilderna från semestern...

Orkar nog inte göra nåt jätteavancerat bildinlägg och semester sammanfattning nu, men ska se om jag hittar nån fin bild i alla fall!!
Känner att jag vill göra en massa saker, som promenera i snön, tvätta, städa, titta på de missade avsnitten av Mästarnas mästare, men det blir bara att jag sitter här, och har precis uppdaterat mig på alla bloggar jag inte läst den senaste veckan...

Har i alla fall hunnit ätit lunch med C hennes mor och dotter och E, och snart kommer I hit en sväng!!

Här kommer en bild på mig, när jag var ute på morgonpromenad en av dagarna!

En otroligt finkväll på väg från vårat hotell till våran favorit restaurang Tapas tapas.

Jag och Älskling!



Detta är vad ni får nöja er med så länge!

Nu ska jag väl ta tag i mitt liv och göra nåt!!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Härliga bilder! Ser fram emot att få se fler! :)

2010-03-25 @ 18:32:34
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback