Hualigen!!

Om ni vill tycka synd om mig nu är det helt OK!!
Har så ont i halsen, så jag vet inte hur jag ska överleva dagen...
Den är så svullen så jag funderar över hur det ska vara fysiskt möjligt att äta frukost...
Dessutom tror jag att jag har UVI... Har funderat på det några veckor nu... Men det händer som inget mer än att jag är lite extra mycket kissnödig. Men det har hänt förut, och då slutade det med att jag fick ont i ryggen, vilket senare visade sig vara njurarna som smärtade, pga UVI... Så nu ska jag göra slag i saken och kolla upp detta!!
Har sparat morgonpinken i flera timmar, brukar ju vara den de vill ha, så nu tror jag snart att kommer explodera!!

Så nu kl 9.00 ska jag hänga på telefonen och ringa sjukstugan och förhoppningsvis få en tid för storundersökning, en tidigt tid!! Vill ju ha hela kroppen kry till nästa vecka!!

Håll tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback