Jodå, jag lever...

Är lite dålig på att blogga bara, känns som om man har en massa annat för sig!

I lördags blev det en sväng till Birsta.
Var egentligen inte meningen, men C och hennes "bihang" fick en plats över i bilen, och då jag uttryckt en önskan att följa med så fick jag det!!!
Blev lite shopping till mig själv, och en massa shopping till andra.
Mycket födelsedagar och grejer framöver!!
Kan visa sen vad jag handlade!!

I söndags blev det ganska lkite gjort faktiskt, dagen går så mycket fortare när en timme försvinner...
En promenad hann jag med, och sen blev det vila på soffan...
Så handla vi och sen blev det vila på soffan...
Sen åt vi middag, och sen blev det soffan, där jag slutligen somnade mitt i Johan Falk-filmen... Vilken miss, jag som verkligen vill se de!!

Måste berätta en sak som jag tänkt på...
Guuud vad man verkligen gör allt mycket tråkigare och mörkare på vintern!! Helt i onödan egentligen!!
Detta kom jag på när jag gick förbi torkställningen, med alla nytvättade "sommarkläder" från utlandsresan.
Jösses vad glad jag blev, bara av att se alla färger!! Motför de normala, mörka dova färgerna på kläderna som man bär hela vintern!! Torkställningen såg så himla glad och somrig ut!!
(Skulle knäppa ett kort, men igårkväll var det mer kläder som ville hänga, så då raffsades de glada kläderna ihop..)

Varför inte använda dessa färglada kläder året om??

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback