Trött, trött, trött...

Denna vecka skulle jag bara vilja sova!!
I alla fall på morgnarna, är sjukt trött när väckarn ringer, och de efterföljande timmarna!!
Däremot har jag fått tillbaka lite gnista vad gäller motionen, har ju faktiskt blivit nån promenad, blir yoga ikväll och går faktiskt och smålängtar lite efter att få zumba igen!
Bra!! Vart jag hittade inspirationen Lena vet jag inte... Det är bara att bita i!!
Blir tyvärr sällan lättare än så...
Kanske har lite med vädret att göra oxå, nu KAN man ju faktiskt vara ute igen, inga 35 minus längre...

Annars å håller jag på att lyssna in mig på senaste Creed-skivan!

Den håller måttet!! Det är alltid lite spännande innan man hör en ny skiva av en grupp man verkligen gillar.
Har de fått till det?? Kommer man att gilla det?? Tänk om man INTE gillar det!!
Men detta låter precis som Creed, känns tryggt och bra!!
Har inte hunnit fastna för nån särskild låt än, men så fort jag gör det så ska ni få veta!!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback