Aouch!!!

OBS OBS OBS OBS Känsliga personer kan sluta läsa här!! OBS OBS OBS OBS OBS
(Mellanrum)
Hur det nu gick till, så har jag just slagit av mig hel stortånageln!!!!!
AAJJJJ!!! Eller egentligen mer GRRROOOOUUSE!!
Det gjorde faktiskt inte ås ont, som jag trodde att det måste göra för att man ska slå av sig nageln, men det är så j*vla otäckt!! Och äckligt!! Och det gör mer ont psykiskt när jag tittar, än vad det gör fysisiskt, i tån...
Och den har inte lossnat helt heller, men när man lyfter lite i den, så följer liksom inte tån med....
Uuuäää....
Nu kan man ju undra hur detta gick till??
Ja, jag skulle flytta på en sån där skoskrubb(??) som brukar stå på bron och man skrubbar av skorna på.
Men den var fastväxt i lite gräs, så den for som tillbaks ner på samma ställe där den stod, fast nu hade min tå smugit sig in där oxå... Och då fick den sig en liten smäll.. Inte så stor faktiskt, men visst kändes det..
Och när jag tog av mig foppatofflan, så rinner det blod, och när jag tittar närmare så ser det inte riktigt rätt ut...
(Mellanrum)
Sen gick min noble riddare in och hämta akutlådan och plåstrade omsorgsfullt fast nageln igen.
Då jag inte vågar undersöka hur lös den är, och den inte ramlat av av sig självt, så får den sitta kvar ett tag till...
(Mellanrum)
OK, back to business, rensa i sj-pallarna så jag kan plantera lite grönsaker!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback