En helg att lägga till den andra.

Och vad har vi hunnit med då??

I fredags låg vi nog bara hemma i soffan och myste.
I lördags klev vi inte upp förräns nästan halv ett. Så sent att jag hann itne ens ha ångest över det.. Haha!
Sen drog vi iväg och bytta länkarmen på BMW:n, så på tisdag kommer den att vara besiktad och klar för försäljning!!!
Sen grillade vi med kära I, ochnär hon for strax före tio var vi rätt pigga och undrade vad vi skulle hitta på.
Det är ju inte direkt så att man ringer runt till folk vid tio och vill hälsa på, och de flesta av våra vänner (egentligen alla utom I, och U som befinner sig några tusen mil bort på Dominikanska) har dessutom småbarn!!
Men tillslut så hittade vi, långt bort i mörkaste, mörkaste skogen fanns det några som var vakna och såg melodifestivalen, så närmare halv elva tog vi storsaab:en och drog dit!
Idag ställde vi faktiskt väckarn, så vi skulle kunna utnyttja en lite större del av dagen. Det var ju iofs rätt onödigt när jag vaknade 1,5 timme tidigare än väckarn.
Då låg vi kvar i sängen och kika på filmen vi hade hyrt igår, men inte såg.
Sen har E hunnit klippa gräs, och jag har rensat lite rabatter och planterat i grönsakslandet.
Ärtor, dill, sallad och gurka har jag stoppat ner i jorden. Så nu hoppas jag inte på nån överraskande frostnatt!!
Och så har vi tvättat bilen och firat två mammor!!
Eller mer mammor blev det egentligen, för våran familj och svågers familj har varit på Grannäset och ätit fin morsdagsmiddag! Herregud vilket underbart ställe, mitt uti ingenstans känns det som!!
Rekommenderas!!!

Nu är vi hemma igen och funderar på om vi ska orka hitta på nåt, eller stanna i soffan.
Tror att det blir soffan eftersom klockan är mer än man tror!!

Jo, osså har jag ju gjort illa tån å då...
Statusen just nu är att det varar rätt bra!
Får inhandla lite bakteriedödande imorgon, och nå bra plåster!

Ha en underbar söndagkväll!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback