Helgen

Jaha, vad snabbt denna helg försvann då!!
Och i jämförelse med förra har väldigt lite blivit gjort...

Men å andra sidan, med tanke på förra helgen, och denna veckan, och hur mycket jag gjort då, så var väl detta kanske precis vad jag behövde, och förtjänade!!

I fredags var vi ju hos syster på Näset och hade en väldigt trevlig kväll med grillat och brasa!

I lördags blev det en riktig sovmorgon, då jag sov ända till tio!! Grattis Helena!!
Sen for vi till Selina som fyllde tre, och sen låg vi i soffan. Tror till och med att jag slumrade till en stund!
Sen grillade vi, otroligt gott blev det och med klyftpotatisar och allt!
Bara jag och E, vilket nästan känns konstigt, är så sällan bara vi sådär på en helg!
Har vi inte V så är det alltid nån annan här, eller så är vi nånstans!

Idag har vi faktiskt gjort lite nytta, först var jag på promenad med kära vänner, och sen blev vi där ett tag och umgicks. Sen har vi städat och bytt däck på BMW:n, för besiktning och förhoppningsvis försäljning!
Efer mycket strul fick vi besiktningstid redan imorgon, så kära far ska kirra det! Håller tummarna att den går igenom och att vi kan sälja den fort, så E kan köpa en bättre pendlarbil!

Nu har vi precis varit och käkat middag hos svärföräldrarna, och resten av kvällen kommer nog att spenderas i soffan!

ja, en liten snabbgenomgång...

Hur har ni haft det denna valborgshelg då??
(Och överbelamra inte kommentatorsfältet nu bara!! =))

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback