Nya favoritprogram i sändning!

Fast jag har missat några, som tur är finns de på Svt play! Gudars vilken bra uppfinning!!
Pensionärsvarning såklart, de går ju på Svt, som mina andra favoritprogram Mästarnas mästare och Stjärnorna på slottet, men det struntar jag i!
Landgång på torsdagar.
Har sett de två eller tre säsonger tidigare.
Anne Lundberg följer med German på turer med lastfartyg och lagar en massa god mat!
Oxå Trädgårdsfredag. Ett mysigt och annorlunda trädgårdsprogram som även bjuder på matlagning, och mycket tips till trädgården. Med Pernilla Månsson Colt.
Ska nog njuta av lite Landgång när jag går och lägger mig i soffan sen!
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar också Landgång!! (och MM, men det visste du ju redan) Stjärnorna på slottet har jag inte sett ännu, kanske ska glutta på ett avsnitt innan jag somnar...

2010-05-16 @ 23:09:53
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback