Oh, det kommer mera..

Detta är en bra bit!
Ooo denna!! Har denna på nån skiva i bilen, så där brukar jag sitta och låtsas att jag är Gary Moore (och ibland är jag även elgitarr!!) och ta i utav bara tusan till denna vackra låt!
Denna är oxå bra, Dire straits är ett gäng duktiga musiker!
(Man är kanske lite skadad av uppväxten med en far som 60-talsmusiksmusiker)
Denna är en av E´s favoritlåtar, och man kan inte annat än hålla med om att den är ruskigt bra!
Här akustisk och "uppimpad" med Mark Knopfler...
Osså en sista, för nu är det Grey´s!!

Kommentarer
Postat av: Helena S

Mycket bra musik det där! Diggas Dire straits här med, kanske det också pga (eller tack vare kanske) fadern.

Och jag håller med E om Layla, den är ju bara bäst. I alla fall i sin kategori...

2010-05-27 @ 00:16:18
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback