Satan i gatan!!!

Alltså känslan, när klockan piper, för andra gången...
Jag har klarat: 30 min på crosstrainern!!!
Faan, trodde aldrig att det skulle ske när jag började på fjuttiga 5 min...
Och förutom pausen på mitten (kanske en minut), så har jag inte vilat ens i en sekund!!
Inga minipauser som jag tog förut, eller senast igår faktiskt, på 2x10!!
Så jävla skönt känns det nu!!
Och jag vet att det bara kommer bli bättre och bättre!!
Ska inte släppa detta nu! Peppar peppar ta i trä, inga förkylningar, inga skavsår, inga stukade fötter!!
Det otroliga är att nu, ca fem minuter efter, är jag knappt andfådd längre!!
Det är väl det som kännetecknar kondition, hur fort man återhämtar sig efter...
Just nu känner jag mig jävligt bra faktiskt!!

Kommentarer
Postat av: Mor

♥♥♥♥♥

2010-05-17 @ 19:39:39
Postat av: animi

Jätte bra! Hejja hejja hejja!

2010-05-18 @ 17:12:38
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback