Soffelisoffan!

Där ska jag spendera resten av kvällen... Oväntat?? Näe...
Har idag kört 20 min crosstrainer, i ett kör dock, rekord alltså!!
Och det gick riktigt segt, och under de första fem kanske trodde jag aldrig att jag skulle palla hela vägen, eftersom jag är så trött och seg, men det gjorde jag!!
Sen blev det lite armhävningar, sit-ups och de andra grejerna jag brukar göra!
Och nu har jag precis kommit hem från en Grisrunda!!
Herrejösses, får snart kalla mig sporty spice!! =)


Men nöjd är jag!
Ska bli spännande att se vad vågen visar imorgon!
Har det inte hänt nåt nu blir jag fan deprimerad!!
(I och för sig så har jag nog ätit lite onyttigare än nödvändigt, men va tusan, jag har motionerat mer än jag nånsin gjort i hela mitt liv!!)

Nu blir det en dusch och sen lite frukt i soffan som sagt till Vad blir det för mat?

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback