Tjooohoooo!!!

Alltså, vad man kan bara man utmanar sig själv lite!!
30 min på crosstrainern var (nästan) inga problem...
Jag stannade till i tre sekunder ungefär, och egentligen hade jag inte behövt göra det, men det räcker nästan med att jag tänker tanken, så gör min kropp så, utan att jag hunnit bestämt mig, jag hinner inte ens förhandla.
Men tre sekunder var det enda jag tillät mig själv, och det räckte!!

Men tusan vad jag kämpade på slutet!
Reklampauserna är värst, då har man inget annat att fokusera på, och de näst sista fem minutrarna var reklam, så då var det riktigt kämpigt! Men sen flöt det på och plötsligt så pep klockan och det var klart!
Fast då körde jag järnet i 30 sek kanske, på ren adrenalin, för jag var så jävla lycklig att jag klarade det!!

Däremot var det jobbigare med de andra övningarna, och sen jag strechade ryggen så blev det nå knas tror jag, känns konstigt och jag blev lite stel i ryggen... Inte bra...
Blir till å smeta på liniment efter duschen...

Nu blir det tv, Arga snickarn, och i soffan är var jag kommer att befinna mig denna kväll, nöjd med mig själv!

I morgon ska ni få se nåt skoj förresten, eller det är nog mer historien bakom som är rolig, för mig i alla fall!
Men det blir imorgon, tror jag, kanske fredag, men jag tror imorgon!

Då slutar jag dessutom tidigt, försöker boka lunch med C och så håller jag tummarna för att det är strålande sol imorgon!!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Mor

Duktig du! Måste ha fått bra kondis!!

2010-05-26 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback