Bidrag 1 till Önskelista 2010

När vi var till Sundsvall på Ladies night så satt vi på McDonalds och käkade lunch dagen efter.
Då kommer det in en tjej med en fantastiskt fin tunika som mina ögon drogs till!
Några sekunder senare säger C nåt i stil med "Men det är är ju precis du, Helena!!"
Och jag kände det jag med, den var så himla, himla fin!!
Kände att jag nästan var tvungen att gå fram och fråga vart den kommer ifrån, men jag vågade inte.
Istället satt jag bara där och tittade efter den länge...
.
Några dagar senare hade jag ett sms från C på min mobil: "Ring mig när du slutar!!!"
Det gjorde jag, och då har hon hittat tunikan!!
.
Det visade sig vara en Mamma-tunika från Polarn o pyret. 545:- kostar den, men nu är den nedsatt med 30%
Alltså 380:- + frakt om man beställer via internet, 454:- blev det då tror jag.
Och så här ser den ut...
KLÄNNING MAMMA
Är den inte fantastiskt vacker?? Och skriker den inte bara: HELENA!?!?!
Nu står jag bara i valet och kvalet om jag ska beställa den själv eller om jag håller tummarna att den kommer i ett paket på Julafton??
380:- är ju inte så farligt, men det känns inte som rätt tid att lägga pengarna på sig själv, och jag skulle ju inte handla nå kläder förräns jag gått ner i vikt??
.
Hur ska jag göra??
Jag vill verkligen ha den!!
.
.
.
Och som en liten parentes vill jag bara tydliggöra att jag INTE är med barn. INTE med barn alltså, om nån nu skulle tänkt den tanken...

Kommentarer
Postat av: Mor

OM man nu skulle köpa den vilken storlek är det som gäller??

2010-11-06 @ 10:30:35
Postat av: Helena

Skulle tippa på Large!! OM du nu köper den, då behöver inte jag köpa den då?? =) =) =)

2010-11-06 @ 10:35:28
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback